Перейти до основного вмісту

Текст пісні "Облиш" LOBODA — Українські пісні

 

Я залишу тишу в коридорі,
Там, де наші сліди.
Не залишу, лиш твої долоні,
Вони в мої встигли врости.
Я програю, знаю, усе рівно,
Ти не хочеш далі йти.
Розтинаєш шум авіаліній,
Та від себе не утекти.

Ти кажеш: "Облиш!"
"Мене ти облиш!"
Як же зумію я?
О, як же зумію я?
Прошу, обійми,
Мене обійми.
Усе ще твоя я!

Заховаєш зброю, б'ють набої,
Я вустами їх ловлю.
Я на полі бою голий воїн,
Та я все іще люблю.
Більш не вірю, чуєш, гірше звіра
Прагнеш крові без жалю.
Безпорадне серце, овдовіле,
Та я все іще люблю.

Ти кажеш: "Облиш!"
"Мене ти облиш!"
Як же зумію я?
О, як же зумію я?
Прошу, обійми,
Мене обійми.
Усе ще твоя я!

Ти кажеш: "Облиш!"
"Мене ти облиш!"
Як же зумію я?
О, як же зумію я?
Прошу, обійми,
Мене обійми.
Усе ще твоя я!

Коментарі

Усі читають

Цитатна характеристика персонажів повісті "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького

Уривки із твору Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я", у яких описані образи повісті.

Аналіз твору "Захар Беркут" Івана Франка

Ідейно-тематичний аналіз твору «Захар Беркут » Автор: Іван Франко. Назва твору:  «Захар Беркут» (1882, Львів). Підзаголовок:   «Образ громадського життя Карпатської Русі в XIII столітті». Історія написання: написано з 1 жовтня до 15 листопада 1882 року на конкурс, оголошений львівською газетою «Зоря», та в 1883 році вперше видано у ній. Літературний рід: епос. Жанр: історична повість. Стиль: реалізм + романтизм. Епіграф:   «Дела давно минувших дней, преданья старины глубокой...» (О. Пушкін) - із твору «Руслан і Людмила». Твір мав у виданнях різних років дві передмови. ➤ Передмова 1882 р. до повісті «Захар Беркут ».   Іван Франко дає зрозуміти, що художній твір - це не точний переказ історичних подій. Автор пише, що "історик оперує аргументами і логічними висновками" , а "повістяр мусить оперувати живими людьми, особами" . Історична праця, на думку письменника, "має вартість, коли факти в ній представлені докладно і в при